10.08.21
Ten wpis jest starszy niż rok. Zawarte w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Rowerowi Bracia Godziek nakręcają wakacyjny #200GBChallenge Red Bull MOBILE

Red Bull MOBILE chce zainspirować swoich klientów oraz zaprosić ich do kreatywnego i aktywnego spędzania czasu w ramach #200GBChallenge. W tym czasie ambasadorzy marki, czyli rowerowi bracia Godziek, pokazują jak najlepiej wykorzystać nawet 200 GB za free.

Operator przygotował dla swoich klientów dwie promocje, dzięki którym mogą oni w pełni poczuć swobodę korzystania z telefonu na wakacjach.

Pierwsze 100 GB przeznaczone na media społecznościowe mogą aktywować wszyscy klienci ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę, Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL i Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Wystarczy zalogować się w aplikacji Play24 i z jej poziomu włączyć wakacyjny pakiet. Obejmuje on takie aplikacje, jak:

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook
  • Messenger
  • TikTok
  • Twitch
  • Viber
  • Pinterest

Dodatkowa paczka danych ważna jest od momentu aktywacji do końca września.

Drugi pakiet 100 GB czeka na wszystkich, którzy zdecydują się na aktywację nowego startera lub przeniesienie numeru do ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL. Po zarejestrowaniu karty wystarczy aktywować pakiet w Play24, co pozwoli na swobodną transmisję danych przez 30 dni od daty uruchomienia.

Promocjom towarzyszy specjalna kampania z braćmi Godziek – w jej ramach cyklicznie losują wyzwanie, któremu następnie starają się sprostać. Zadania nie ograniczają się jedynie do sportowych umiejętności, ale i poruszają ich artystyczną duszę. Do tej pory mieli popisać się backflipem, namalować portret, wykonać trick na dachu i jak najdłużej utrzymać balans na rowerze. To spektakularne widowisko prosto od najlepszych w swojej klasie zawodników. Dotychczasowe oraz przyszłe wyzwania można oglądać na fanpage’u Red Bull MOBILE na Facebooku oraz profilu Red Bull MOBILE na Instagramie.

Więcej informacji zarówno o promocji, jak i kampanii można znaleźć na stronie promocji.

Za kampanię odpowiadaja agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją wideo z udziałem braci Godziek na potrzeby aktywacji zajął się dom produkcyjny F25.

 

 

docx Wróć
PRESSKIT
cookies

Ustawienia plików cookies

Serwis pozostawia informacje na urządzeniach końcowych użytkowników (pliki cookies) i korzysta z tych informacji w celu ułatwienia użytkowania serwisu. Jeżeli w ustawieniach przeglądarki dopuściłeś przechowywanie plików cookies, będą one pozostawione na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.