Play zaprasza na Najpiękniejszą Domówkę Świata
Tegoroczna 26. edycja festiwalu Pol’and’Rock zamienia się w Najpiękniejszą Domówkę Świata Online. Od 30 lipca do 1 sierpnia, nieprzerwanie przez 65 godzin, trwać będzie wielkie święto muzyki, przyjaźni i świetnej zabawy. Tak jak w ubiegłych latach, atrakcje dla uczestników przygotowała sieć Play, która jest związana z festiwalem od 9 lat.
Najpiękniejsza Domówka Świata to festiwal, który odbędzie się w tysiącach miejsc – mieszkaniach, domach, ogródkach, parkach czy na plażach – wszędzie tam, gdzie publiczność będzie chciała oglądać transmisję z trzech dni wypełnionych muzyką i ciekawymi spotkaniami. Na stronie festiwalu można zgłosić lokalizację własnej domówki i powiększyć grono festiwalowiczów.
Na Najpiękniejszej Domówce Świata nie zabraknie twórców z #teamplay. Maciek Dąbrowski, Red Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska, Lisie Piekło, Wujaszek Liestyle, Kasia Gandor, Piotr Skowyrski i Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej) będą bawić się razem w myśl idei #PlayTogether w studiu festiwalowym i relacjonować wydarzenie na swoich kanałach i na Instagramie Play. Już teraz przedsmak tej zabawy można poczuć oglądając festiwalową reklamę Play przygotowaną z Graffiti Films oraz agencją Plej z udziałem influencerów współpracujących z Play.
Klienci Play, dzięki nowej promocji mogą obejrzeć całą transmisję z Festiwalu Pol’and’Rock Online bez dodatkowych kosztów. Wszyscy, którzy włączą promocyjny „Pakiet na lato” w Play na Kartę otrzymają dodatkowe 100 GB na korzystanie z serwisów YouTube, Instagram, Facebook, Messenger oraz TikTok. Pakiet można wygodnie uruchomić w aplikacji Play24.
O promocji oraz festiwalu Play będzie informował na wiele sposobów – w tym na stronie promocji, w aplikacji Play24 czy kanałach social media. Chętni mogą także ustawić specjalną nakładkę na swoje zdjęcie profilowe na Facebooku wybierając grafikę Play Together – Pol’and’Rock 2020. Na Instagramie dostępna będzie także opcja wykorzystania do własnych relacji festiwalowych GIFów, które można znaleźć pod #playtogether lub #polandrock.
Dla wszystkich, którzy chcą pokazać jak bawią się na swoich domówkach, Play przygotował konkurs, w którym do wygarnia są gadżety festiwalowe. Aby wziąć udział trzeba pokazać swoją zabawę podczas domówki Pol’and’Rock na Instagramie. Wystarczy nagrać film z własnej domówki i umieścić go na Instagramie z oznaczeniem profilu @play_polska oraz hashtagiem #playtogether. Wybrane filmiki zostaną wyemitowane w festiwalowym studio. Więcej szczegółów w oficjalnych kanałach społecznościowych operatora.
Więcej informacji o promocji można znaleźć na dedykowanej stronie.