#OtwieramyPomagamy z Play - operator pamięta o wszystkich klientach
Play kontynuuje działania i proponuje konkretne rozwiązania w ramach akcji #ZostańWDomu, jednocześnie pamiętając o klientach, którzy nie mają możliwości skorzystania z kanałów zdalnych. Operator przekształca kilkaset otwartych salonów, odpowiadając na te potrzeby oraz otwiera dodatkowe Punkty Wsparcia Klienta w całej Polsce.
W ramach akcji #OtwieramyPomagamy Play otworzył już 13 specjalnych dodatkowych „Punktów Wsparcia Klienta” i planuje otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach, dla swoich klientów, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami takimi, jak m.in. wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków. Dodatkowo ponad 400 otwartych salonów będzie także pełniło funkcję interwencyjnego punktu wsparcia. Operator monitoruje na bieżąco potrzeby zgłaszane przez użytkowników, aby zapewnić nieprzerwany dostęp do wszystkich niezbędnych usług.
„Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, naszym priorytetem jest zapewnienie każdemu klientowi Play stałego kontaktu ze swoimi bliskimi. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w pełnej mobilizacji, aby pozostać w kontakcie z klientami i zapewnić im ciągłość usług. Wspieramy potrzeby naszych klientów w zakresie zdalnej edukacji czy wysokiej jakości rozrywki, ale oni potrzebują także wsparcia w doładowaniu konta, przedłużeniu umowy, wydrukowaniu faktury czy wymianie telefonu. Zachęcamy wszystkich do pozostania w domu i kontaktu z nami za pośrednictwem aplikacji PLAY24 oraz serwisu play.pl, ale naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość. Dlatego też przekształcamy nasze sklepy w Punkty Wsparcia Klienta, gdzie przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa, aby służyć naszym klientom w najbezpieczniejszych warunkach.” – mówi Jean Marc Harion, Prezes Play.
Specjalne punkty wsparcia klientów Play otwarte będą m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie, Lubaniu i innych miejscowościach. Pełna lista kilkudziesięciu placówek dostępna będzie na play.pl.
Punkty wsparcia dla klientów Play czynne będą od poniedziałku do piątku. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami i przestrzeganiem najwyższych standardów zalecanych przez Rząd i Ministerstwo Zdrowia takich, jak pojedyncze przyjmowanie osób przy specjalnie wydzielonych stanowiskach oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.
Play zachęca także do załatwiania wszystkich spraw zdalnie, zadawania pytań na czacie w aplikacji Play24 i kontaktu z konsultantami przez infolinię Play 790 500 500. Klienci mogą także doładować swoje konta telefoniczne bez wychodzenia z domu przez aplikację Play24 lub na stronie doladowania.play.pl.
Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie play.pl/kampanie/zostan-w-domu-z-play/. Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacji związanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy: play.pl/pomoc/koronawirus/.
Kolejnym źródłem informacji przygotowanym przez Play jest witryna ochronawplay.pl, stworzona w celu edukacji i przestrzegania klientów przed zagrożeniami czyhającymi na nich w sieci (fake newsami czy cyberprzestępczością). Na stronie pojawią się informacje dotyczące bezpieczeństwa w internecie, przykłady działań oszustów oraz przekierowania do rzetelnych i wiarygodnych źródeł o COVID-19.