OŚWIADCZENIE PLAY
Sieć Play, intensywnie rozbudowywana i modernizowana, jest gotowa na wzmożony ruch, niezależnie od jego powodów. Jednocześnie stale i uważnie monitorujemy sytuację związaną z COVID-19 i na bieżąco wdrażamy odpowiednie procedury, aby zapewnić ciągłość i jakość usług dla naszych Klientów.
W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu.
Zapewnienie ciągłości usług jest priorytetem, dlatego wdrożyliśmy plany działania i procedury, dzięki którym procesy funkcjonujące we wszystkich obszarach w firmie pozostają niezakłócone niezależnie od okoliczności. Powyższe plany objęły w szczególności zabezpieczenie ciągłości pracy dla tzw. obszarów krytycznych. Również dostawy kurierskie, za które Play już od wielu lat nie pobiera opłat, realizowane są na bieżąco.
O rozwoju sytuacji oraz wszelkich nowych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco.
Zespół PLAY