13.03.20
Ten wpis jest starszy niż rok. Zawarte w nim informacje mogą być już nieaktualne.

OŚWIADCZENIE PLAY

Sieć Play, intensywnie rozbudowywana i modernizowana, jest gotowa na wzmożony ruch, niezależnie od jego powodów. Jednocześnie stale i uważnie monitorujemy sytuację związaną z COVID-19 i na bieżąco wdrażamy odpowiednie procedury, aby zapewnić ciągłość i jakość usług dla naszych Klientów.

W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu.

Zapewnienie ciągłości usług jest priorytetem, dlatego wdrożyliśmy plany działania i procedury, dzięki którym procesy funkcjonujące we wszystkich obszarach w firmie pozostają niezakłócone niezależnie od okoliczności. Powyższe plany objęły w szczególności zabezpieczenie ciągłości pracy dla tzw. obszarów krytycznych. Również dostawy kurierskie, za które Play już od wielu lat nie pobiera opłat, realizowane są na bieżąco.

O rozwoju sytuacji oraz wszelkich nowych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco.

Zespół PLAY

pdf Wróć
PRESSKIT
cookies

Ustawienia plików cookies

Serwis pozostawia informacje na urządzeniach końcowych użytkowników (pliki cookies) i korzysta z tych informacji w celu ułatwienia użytkowania serwisu. Jeżeli w ustawieniach przeglądarki dopuściłeś przechowywanie plików cookies, będą one pozostawione na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.