Play kontynuuje współpracę z MediaCom
Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo, wzięło w nim udział łącznie 5 agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym MediaCom.
Wybrana agencja zaprezentowała kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed Play. MediaCom podczas przetargu wykazał się nie tylko najlepszą polityką kosztową, ale też potwierdził swoje umiejętności i kompetencje w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki.
Wszystkie agencje biorące udział w przetargu wykazały się absolutnym profesjonalizmem, przez co wybór zwycięzcy był niezwykle trudny, zwłaszcza w rundzie finałowej postępowania.
Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców - Media Strategy i Double Check.
Publikacja dnia: 21 stycznia 2020 r.